💙💛 Ми працюємо! Якщо не відповідають мобільні номери — телефонуйте на (044) 331-67-01 або залишайте свої замовлення online 💙💛
⚠ Зверніть увагу — на зміну цін на деякі послуги!

Принтер погано друкує після заправки. Чому так відбувається і як вирішувати проблему?

06.03.2017

Принтер погано друкує після заправки. Чому так відбувається і як вирішувати проблему?

Давно відомо, що виробники оригінальних витратних матеріалів не зацікавлені в тому, щоб картриджі заряджалися. Їм набагато вигідніше натомість продавати кожен раз новий на заміну тому, що закінчився. Саме тому оригінального тонера і деталей немає в продажу і доступі у компаній, що займаються обслуговуванням лазерної техніки. Абсолютно всі сервісні компанії використовують сумісні тонера і запчастини. Слід пам'ятати, що нібито «оригінальних запчастин» немає. Жодна фірма-виробник не допустить потрапляння своїх тонерів і деталей за межі заводу, тому що вони заробляють на кінцевому продукті. Це і робить заправку картриджів не таким простим завданням, як це може здатися. Вирішення питання, чому принтер взагалі не друкує або погано друкує після заправки, вимагає від фахівця глибоких прикладних знань, заснованих на досвіді.

 

Якщо після заправки картриджа принтер взагалі не друкує:

  • Перше що потрібно перевірити - чіп. Установка чіпа - ще одна спроба виробника захиститися від зарядок. Чіп - це мікросхема, що забезпечує певний ліміт відбитків, завдання якої спонукати вас на покупку нового картриджа. Ускладнення вирішується заміною чіпа, скиданням даних лічильника або перепрограмуванням друкувального пристрою.
  • Порушення контактів в картриджі або між картриджем і пристроєм. Слід перевірити ще раз всі вузли з'єднань, а також переконатися, що картридж встановлено у принтер правильно.
  • Несправність «прапорця», що фіксує наявність порошку в бункері.

 

Якщо після заправки картриджа принтер погано друкує:

  • Бліді відбитки повинні змусити задуматися про налаштування. Якщо налаштування в самому принтері ні до чого, слід переконатися в сумісності тонера з моделлю принтера. Наступним кроком буде перевірка основних деталей, які, вийшовши з ладу, можуть давати ефект блідості (фотобарабан, ракель, вал первинного заряду, магнітний вал, дозуюче лезо) і їх заміна при виявленні проблеми.
  • Смуги - одна з найпоширеніших складнощів. Якщо смуги вертикальні, слід прочистити відсік для відпрацьованого порошку. Не виключено механічне пошкодження фотобарабана або ракеля: причина може критися як у звичайній скріпці, так і в природному зносі деталей. Горизонтальні смуги, що повторюються через рівну відстань, говорять про порушення контактів магнітного вала з планкою контактів усередині корпусу. Можливі також механічні пошкодження або зношеність фотобарабана.
  • Повністю чорні аркуші можливі при засвіченні фотобарабана, тобто знаходження під прямими сонячними променями або під штучним яскравим освітленням. Іноді досить кількох хвилин, щоб дати привід для заміни цієї деталі. Також, цілком ймовірно, порушення контактів або відсутність ролика заряду при некоректному збиранні картриджа.
  • Порожні (білі) аркуші  часто свідчать про повну відсутність контакту або його поломки між колодкою контактів картриджа і магнітного вала.

 

Як бачите, ми перерахували всього кілька поширених ускладнень і ймовірні причини їх виникнення. Але вже стає зрозумілим, що дійсно якісно вирішити проблему зможе тільки справжній професіонал своєї справи. Для уникнення такого роду ситуацій, рекомендуємо звертатися до послуг фахівців. Щоб не шукати відповіді на запитання, чому після заправки картриджа принтер взагалі не друкує або друкує погано, наші досвідчені майстри до ваших послуг. Ми з радістю позбавимо Вас від зайвого клопоту в обслуговуванні лазерної оргтехніки.