Ми надаємо гарантію на відновлені картриджі. Якщо після установки в принтер і друку тестової сторінки придбаний у нас картридж друкує з дефектом — ми його замінимо.
Термін гарантійної діагностики і ремонту/заміни відновленого картриджа першої категорії становить один місяць, другої категорії - два тижні з моменту покупки.
Наші майстри — професіонали з великим досвідом, тому ми впевнені в якості наших відновлених картриджів. Разом з картриджем Ви можете придбати пакет «Бонусне обслуговування» на період до закінчення тонера, але не більше 3 місяців з дня продажу. Всього за 79 гривень Ви отримаєте унікальний сервіс, що складається з:
- безкоштовної діагностики та ремонту в нашому сервісному центрі, при виявленні недоліків або виникненні проблем з якістю друку;
- заміни картриджа на аналогічний , якщо неможливо усунути дефект.
Як це працює?
1. При оформленні покупки повідомте оператору, що разом з картриджем бажаєте придбати пакет «Бонусне обслуговування».
2. Переконайтеся, що разом з картриджем Вам доставили правильно заповнений талон «Бонусне обслуговування» і документ про оплату.
3. Якщо з моменту покупки не пройшло 3 місяців і тонер не закінчився, але виникли проблеми з якістю друку (горизонтальні / вертикальні смуги, плями, сірий фон і т.д.), майстри нашого сервісного центру візьмуть Ваш картридж на безкоштовну діагностику з подальшим ремонтом. Діагностика лазерного картриджа проводиться в термін до 3 робочих днів.
4. При виявленні поломки або порушенні роботи, Ваш картридж буде безкоштовно відремонтовано, а при неможливості ремонту замінений на такий самий. Термін ремонту — 1-2 робочих дні. Термін ремонту може бути продовжено максимально до 5 робочих днів, якщо на складі відсутні необхідні матеріали або деталі.
5. Якщо поломка або порушення роботи картриджа викликані причинами, зазначеними в пункті «Підстави для відмови в Бонусному обслуговуванні», ремонт може бути проведено за бажанням клієнта за його рахунок. Термін ремонту 1-2 робочих дні. Термін ремонту може бути продовжено максимально до 5 робочих днів, якщо на складі відсутні необхідні матеріали або деталі.
6. Способи доставки:
а) Доставка в сервісний центр для діагностики і подальшого ремонту здійснюється Замовником.
б) За бажанням Замовника, Виконавець може надати платну кур'єрську доставку в сервісний центр і назад до замовника (вартість виклику кур'єра в одну сторону — 40 грн по Києву).
в) Виконавець може, за бажанням Замовника, надати платну послугу з виїзду майстра до замовника (вартість виклика майстра — 40 грн).
Обов'язковою умовою для Бонусного обслуговування є:
- Наявність документів, які підтверджують покупку (чек або ін.) і правильно заповнений талон програми «Бонусне обслуговування».
- Збереження цілісності гарантійної пломби, інших сервісних наклейок та пакування картриджа. Відсутність слідів спроб розтину або несанкціонованої заміни деталей покупцем або третіми особами.
- Приклад тестової сторінки при наявності дефекту друку.
Підставами для відмови в бонусних обслуговуванні:
- Неякісний друк, викликаний неполадками друкувального пристрою клієнта.
- Механічні пошкодження різного роду (деформація, тріщини, відколи й т.д.).
- Сліди впливу навколишнього середовища, стихійних лих: вологість, запиленість, перепади температури, знаходження картриджа при екстремально високих / низьких температурах, комахи, сліди життєдіяльності тварин або інші сліди впливів, які могли б вплинути на якість друку, або вивести його з ладу.
- Наявність сторонніх предметів: скріпки, наклейки, марки і т.д, які стали причиною порушення роботи картриджа.
- Використання обладнання з порушеннями правил експлуатації, наприклад, неполадки викликані використанням нерекомендованих матеріалів для лазерних друкуючих пристроїв (картон, гофрований папір і т.д.).
- Природний знос деталей або закінчення ресурсу картриджа *.
Зверніть увагу!
Цей сервіс поширюється на певний перелік картриджів, деталі та моделі уточнюйте у менеджера по телефону. Продавець залишає за собою право вносити зміни в список картриджів, які можуть брати участь в програмі «Бонусне обслуговування».
У виробників оригінальних витратних матеріалів існує кілька ступенів перевірки якості ще на етапі виробництва. Таким чином, оригінальні картриджі завжди відрізняються найкращою якістю. Дефектів з такими витратними матеріалами практично не існує. Проте гарантію на дані картриджі надає тільки виробник або його офіційні представництва.
На ліцензійні картриджі ми також надаємо гарантію. Якщо після установки в принтер і друку тестової сторінки придбаний у нас картридж виявився бракованим - ми його замінимо або зробимо ремонт, в залежності від гарантійної політики, якої дотримується той чи інший виробник або дистриб'ютор ліцензійних витратних матеріалів.
Зверніть увагу! Гарантія на такі картриджі надається до 10% використання. Гарантія не надається на природний знос та механічні пошкодження.
Ознайомитися з детальним описом умов і термінів гарантії можна на нашому сайті в розділі Гарантії.
Обов'язковою умовою для гарантійного обслуговування є:
- Наявність документів, які підтверджують покупку (чек або ін.).
- Збереження цілісності гарантійної пломби, інших сервісних наклейок та пакування картриджа. Відсутність слідів спроб відкривання або несанкціонованого заміни деталей третіми особами.
- Приклад тестової сторінки при наявності дефекту друку.
Підставами для відмови в гарантійному обслуговуванні є:
- Неякісний друк, викликаний неполадками друкувального пристрою клієнта.
- Механічні пошкодження різного роду (деформація, тріщини, відколи й т.д.).
- Сліди впливу навколишнього середовища, стихійних лих: вологість, запиленість, перепади температури, знаходження картриджа при екстремально високих / низьких температурах, комахи, сліди життєдіяльності тварин або інші сліди впливів, які могли вплинути на якість друку, або вивести його з ладу.
- Наявність сторонніх предметів: скріпки, наклейки, марки і т.д, які стали причиною порушення роботи картриджа.
- Використання обладнання з порушеннями правил експлуатації, наприклад, неполадки викликані використанням нерекомендованих матеріалів для лазерних друкуючих пристроїв (картон, гофрований папір і т.д.).
- Природний знос деталей або закінчення ресурсу картриджа *.