💙💛 Ми працюємо! Якщо не відповідають мобільні номери — телефонуйте на (044) 331-67-01 або залишайте свої замовлення online 💙💛
⚠ Зверніть увагу — на зміну цін на деякі послуги!

Гарантії

 

Шановний клієнт!

Дякуємо Вам за те, що Ви вибрали нас, а також за довіру, яку нам надано.
Ми будуємо свою роботу таким чином, щоб наш клієнт завжди був задоволений результатом.

 

Гарантія на послуги та витратні матеріали:

Гарантія на заправку лазерного картриджа

Наші майстри відповідально ставляться до якості виконаної роботи. Використовуючи тільки перевірені і добре зарекомендовані витратні матеріали, ми гарантуємо якісний друк картриджа на весь майбутній цикл роботи. Період роботи визначається заводом-виробником виходячи з кількості друкованих сторінок при 5% заповненні листа. Детальніше про ресурс картриджа Ви можете дізнатіся на сайті виробника.
 
Ми гарантуємо, що при заправці картриджа буде засипано тонеру не менше, аніж передбачено заводом-виробником. Після проведених робіт з заправки, картриджі обов'язково тестуються. При виявленні несправностей, майстер на місці усуває їх.
 
Зверніть увагу! При заправці картриджа гарантія поширюється тільки на заправку і ресурс . 
 

Гарантія на відновлення лазерного картриджа

Оскільки відновлення картриджа передбачає заміну зношеного вузла або деталі картриджа - ми замінимо його на новий сумісний від перевірених нами і добре зарекомендованих фірм виробників запасних частин витратних матеріалів. Таким чином ми гарантуємо якісний друк картриджа на весь майбутній цикл роботи.
 
Зверніть увагу! Гарантія поширюється тільки на ті вузли і деталі картриджа, які були замінені майстром. Гарантія не надається на деталі і вузли, які відслужили більше одного циклу, природний знос і механічні пошкодження. 

 

Гарантія на картриджі

Відновлені картриджі
 

Ми надаємо гарантію на відновлені картриджі. Якщо після установки в принтер і друку тестової сторінки придбаний у нас картридж друкує з дефектом — ми його замінимо.

Термін гарантійної діагностики і ремонту/заміни відновленого картриджа першої категорії становить один місяць, другої категорії - два тижні з моменту покупки.
 
Наші майстри — професіонали з великим досвідом, тому ми впевнені в якості наших відновлених картриджів. Разом з картриджем Ви можете придбати пакет «Бонусне обслуговування» на період до закінчення тонера, але не більше 3 місяців з дня продажу. Всього за 79 гривень Ви отримаєте унікальний сервіс, що складається з:
  •  безкоштовної діагностики та ремонту в нашому сервісному центрі, при виявленні недоліків або виникненні проблем з якістю друку;
  •  заміни картриджа на аналогічний , якщо неможливо усунути дефект.

 

 Як це працює?

1. При оформленні покупки повідомте оператору, що разом з картриджем бажаєте придбати пакет «Бонусне обслуговування».

2. Переконайтеся, що разом з картриджем Вам доставили правильно заповнений талон «Бонусне обслуговування» і документ про оплату.

3. Якщо з моменту покупки не пройшло 3 місяців і тонер не закінчився, але виникли проблеми з якістю друку (горизонтальні / вертикальні смуги, плями, сірий фон і т.д.), майстри нашого сервісного центру візьмуть Ваш картридж на безкоштовну діагностику з подальшим ремонтом. Діагностика лазерного картриджа проводиться в термін до 3 робочих днів.

4. При виявленні поломки або порушенні роботи, Ваш картридж буде безкоштовно відремонтовано, а при неможливості ремонту замінений на такий самий. Термін ремонту — 1-2 робочих дні. Термін ремонту може бути продовжено максимально до 5 робочих днів, якщо на складі відсутні необхідні матеріали або деталі.

5. Якщо поломка або порушення роботи картриджа викликані причинами, зазначеними в пункті «Підстави для відмови в Бонусному обслуговуванні», ремонт може бути проведено за бажанням клієнта за його рахунок. Термін ремонту 1-2 робочих дні. Термін ремонту може бути продовжено максимально до 5 робочих днів, якщо на складі відсутні необхідні матеріали або деталі.

6. Способи доставки:

      а) Доставка в сервісний центр для діагностики і подальшого ремонту здійснюється Замовником.

      б) За бажанням Замовника, Виконавець може надати платну кур'єрську доставку в сервісний центр і назад до замовника (вартість виклику кур'єра в одну сторону — 40 грн по Києву).

      в) Виконавець може, за бажанням Замовника, надати платну послугу з виїзду майстра до замовника (вартість виклика майстра — 40 грн).

 

Обов'язковою умовою для Бонусного обслуговування є:

  • Наявність документів, які підтверджують покупку (чек або ін.) і правильно заповнений талон програми «Бонусне обслуговування».
  • Збереження цілісності гарантійної пломби, інших сервісних наклейок та пакування картриджа. Відсутність слідів спроб розтину або несанкціонованої заміни деталей покупцем або третіми особами.
  • Приклад тестової сторінки при наявності дефекту друку.

 

Підставами для відмови в бонусних обслуговуванні:

  • Неякісний друк, викликаний неполадками друкувального пристрою клієнта.
  • Механічні пошкодження різного роду (деформація, тріщини, відколи й т.д.).
  • Сліди впливу навколишнього середовища, стихійних лих: вологість, запиленість, перепади температури, знаходження картриджа при екстремально високих / низьких температурах, комахи, сліди життєдіяльності тварин або інші сліди впливів, які могли б вплинути на якість друку, або вивести його з ладу.
  • Наявність сторонніх предметів: скріпки, наклейки, марки і т.д, які стали причиною порушення роботи картриджа.
  • Використання обладнання з порушеннями правил експлуатації, наприклад, неполадки викликані використанням нерекомендованих матеріалів для лазерних друкуючих пристроїв (картон, гофрований папір і т.д.).
  • Природний знос деталей або закінчення ресурсу картриджа *.

 

Зверніть увагу!

Цей сервіс поширюється на певний перелік картриджів, деталі та моделі уточнюйте у менеджера по телефону. Продавець залишає за собою право вносити зміни в список картриджів, які можуть брати участь в програмі «Бонусне обслуговування».

 
Оригінальні картриджі
 
У виробників оригінальних витратних матеріалів існує кілька ступенів перевірки якості ще на етапі виробництва. Таким чином, оригінальні картриджі завжди відрізняються найкращою якістю. Дефектів з такими витратними матеріалами практично не існує. Проте гарантію на дані картриджі надає тільки виробник або його офіційні представництва.

 
Ліцензійні картриджі 
 
На ліцензійні картриджі ми також надаємо гарантію. Якщо після установки в принтер і друку тестової сторінки придбаний у нас картридж виявився бракованим - ми його замінимо або зробимо ремонт, в залежності від гарантійної політики, якої дотримується той чи інший виробник або дистриб'ютор ліцензійних витратних матеріалів.

 Зверніть увагу! Гарантія на такі картриджі надається до 10% використання. Гарантія не надається на природний знос  та механічні пошкодження.

 

Ознайомитися з детальним описом умов і термінів гарантії можна на нашому сайті в розділі Гарантії.

Обов'язковою умовою для гарантійного обслуговування є:
  • Наявність документів, які підтверджують покупку (чек або ін.).
  • Збереження цілісності гарантійної пломби, інших сервісних наклейок та пакування картриджа. Відсутність слідів спроб відкривання або несанкціонованого заміни деталей третіми особами.
  • Приклад тестової сторінки при наявності дефекту друку.
 
Підставами для відмови в гарантійному обслуговуванні є:
  • Неякісний друк, викликаний неполадками друкувального пристрою клієнта.
  • Механічні пошкодження різного роду (деформація, тріщини, відколи й т.д.).
  • Сліди впливу навколишнього середовища, стихійних лих: вологість, запиленість, перепади температури, знаходження картриджа при екстремально високих / низьких температурах, комахи, сліди життєдіяльності тварин або інші сліди впливів, які могли вплинути на якість друку, або вивести його з ладу.
  • Наявність сторонніх предметів: скріпки, наклейки, марки і т.д, які стали причиною порушення роботи картриджа.
  • Використання обладнання з порушеннями правил експлуатації, наприклад, неполадки викликані використанням нерекомендованих матеріалів для лазерних друкуючих пристроїв (картон, гофрований папір і т.д.).
  • Природний знос деталей або закінчення ресурсу картриджа *.


*Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів » у клієнта є право відмовитися від товару протягом 14 календарних днів. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку. А також повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Повернення товару здійснюється після попереднього погодження з менеджером.

* Ресурс картриджа — заявлена виробником кількість сторінок за умови 5% наповнення листа.