Намагаємося день в день. Зазвичай протягом 1-3 годин.
Якщо картридж в нормальному стані і не потребує ремонту, то 10-20 хвилин
Намагаємося, але не завжди, іноді ми відпочиваємо :) Дзвоніть уточнюйте.
Як вам зручно. Нам краще у Вас.
Обов'язково. І перед заправкою також тестуємо. :)
Лазерні принтери, БФП, копіри. Виробників HP, Canon, Samsung, Xerox, Brother і т.д ..., факси Panasonic.
Так звичайно. Якщо Ви хочете укласти договір на заправку картриджів з ним можна ознайомитися тут.
Див.розділ контакти, там є перелік майстерень і пунктів прийому картриджів на заправку, який постійно розширюється. Для тих, хто не знайшов для себе зручне розташування майстерні або пункту прийому, можемо організувати доставку в обидва кінці або обмін Вашого порожнього на наш повний з доставкою в один кінець або ж безкоштовний виїзд майстра до Вас і Вашого пристрою.
За замовчуванням, такої потреби немає. У нас до багатьох моделей є тестові апарати на яких можна перевірити якість друку. А ось останній видрукований аркуш на картриджі з собою взяти ми рекомендуємо. Але є випадки, коли взяти з собою друкувальний пристрій необхідність може виникнути. Наприклад:
- є підозра, що проблема якості друку не в картриджі, а в принтері;
- деякі апарати (наприклад - Brother) вимагають скидання лічильника, якщо використовується стартовий картридж. Якщо ви не знаєте як його скинути, то правильним буде взяти з собою і принтер;
- у Вас не популярна чи рідкісна модель апарату.
Підсумок: за замовчуванням принтер брати не потрібно, але якщо у Вас є така можливість і це не буде обтяжливо, то краще візьміть. Це в деяких випадках може заощадити час і гроші.
Ціни на сайті в розділі "Заправка картриджів" актуальні. Але тим не менш, вартість залежить від багатьох факторів (акції, знижки, терміновість, віддаленість і т.д.) і в більшості випадків вона індивідуальна. З причини нестабільності ринку і курсу гривні, заправка одного і того ж картриджа, в різні дні, в одному і тому ж місці, може відрізнятися ... Про всяк випадок, уточнюйте ціну в день замовлення у оператора.
Безкоштовно. Ми не беремо гроші за виїзд.
Так.
Оплатити наші послуги можна наступним чином:
Суб'єкт підприємницької діяльності — фізична особа (3 група)
Так звичайно! :)
Ми працюємо за схемою «один майстер - багато заявок». Простіше кажучи, крім Вашої заявки, він виконує ще й інші, адреси яких зосереджені в певних районах Києва або передмістя. Це означає, що майстер повинен протягом дня виконати не тільки Вашу заявку, але і ще ряд інших, що дозволяє нам виконати більшу кількість заявок невеликою кількістю професійних майстрів, знизити ціни на наші послуги і тримати їх на привабливому рівні. Зверніть увагу, як правило заявки виконуються майстрами день в день, зазвичай це протягом 3-х годин. І тільки за рідкісним винятком, деякі замовлення можуть бути перенесені, або прийняті диспетчером на наступний день.
Бо зазвичай майстру необхідно виконати не тільки Ваше замовлення, а й замовлення інших наших клієнтів. Їх досить багато, тому побудувати маршрут так, щоб він точно пролягав через потрібну адресу в певний час заздалегідь неможливо. Але вихід є завжди - для цього й існують спеціальні тарифи. Такі термінові замовлення доручають спеціальному майстровіі, який резервується спеціально для таких замовлень - але його час коштує дорожче. Тому, якщо Ви робите замовлення за звичайним тарифом - він буде виконаний протягом дня. Більш точний час майстер погодить за пів години або годину перед приїздом. Якщо Вам обов'язково потрібно, щоб Ваше замовлення було виконано в першу чергу - узгодьте доплату за іншим тарифом з диспетчером.
Заміна чіпа потрібна для того, щоб розблокувати або продовжити роботу використованого картриджа. Чіп - це мікросхема в якій знаходиться службова інформація про картриджі в тому числі і лічильник надрукованих сторінок. Деякі виробники вважають, що потрібно користуватися тільки оригінальними картриджами і ні в якому разі їх не заправляти. Тому вони і встановили "захист" у вигляді чіпа, щоб він блокував картридж. Виходячи з цього, при досягненні лічильника чіпа певної кількості надрукованих сторінок - картридж буде заблокований, незалежно від того є ще в ньому тонер чи ні.
Станції для заправки картриджів, тонерні пилососи, спеціальний інструмент, програматори чипів, тестові принтери.
На ресурс картриджа, крім заправки та їх кількості, також може впливати умови зберігання, інтенсивність його використання, кількість включень та відключень пристрою, якість паперу, стан самого апарата, а також погода на вулиці та пора року, як це не дивно.
:) Самий вірний, 100% спосіб - це бути присутним при процесі засипки тонера в картридж. Ви без проблем можете спостерігати за процесом, коли майстер виконує роботу у вас, або скажіть про це при передачі картриджа на заправку в майстерні, така можливість, вам буде надана.
Так, ми заправляємо більшість кольорових лазерних картриджів. Можливість заправки своєї моделі уточнюйте у диспечера.
Якщо заправлений картридж закінчився швидше, ніж ви очікували - не слід відразу ругати майстра. При бажанні або необхідності, картридж можна опустошити за півгодини інтенсивної роботи. Правильно буде оцінювати не час, протягом якого картридж закінчився, а кількість роздрукованих з нього аркушів. Також слід брати у увагу плотність заливки. Наприклад, якщо на друк йде жирний текст і графіка - щільність збільшується, чим більше щільність, тим більше витрата тонера і відповідно, швидше закінчується картридж.
Крім телефонів +38 (044) 331-67-01 та +38 (044) 331-67-02 ще можно дзвонити на ці: +38 (093) 331-67-01, +38 (050) 331-67-01, +38 (098) 331-67-01 або скористатися формою зворотного зв'язку, або кнопкою зв'язку, яка розташована в правому нижньому куті сайту.
Відповідь на це запитання можна знайти тут
Так звичайно. Ми надаємо гарантію на виконані роботи. Гарантія поширюється на роботи які проводилися і матеріали, які при цьому застосовувалися.
Якщо Ви бажаєте зробити заявку то ми її можемо прийняти в будь-який час - 24/7 і після 18:00 також.
Якщо Вампотрібна послуга з виїздом майстра після 18:00, це можливо до 19:00. Після 19:00 діють спеціальні тарифи. Можливість надання послуги після 19:00 необхідно погоджувати додатково.
Пункти прийому (майстерні) після 17: 00-18: 00 не працюють. Можливість надання послуг в неробочий час необхідно погоджувати додатково.
До тих пір, поки Вас влаштовує якість друку або поки це доцільно з матеріальної точки зору.
Назви картриджів можна подивитися в кількох місцях:
- Коробка з під картриджа - найбільші літери і цифри
- Інструкція до принтера в одноїм з розділів: Специфікації принтера, Властивості принтера або Заміна картриджів
- На самому картриджі. Найбільші букви і цифри.
Після заправки вам буде достатньо картриджа на не меншу кількість сторінок, ніж якщо б ви купили новий. Яку саме кількість сторінок конкретної моделі - зверніться до керівництва по експлуатації цієї моделі. Більше докладну інформацію див. нашу статтю "На скільки сторінок вистачає картриджа в лазерному принтері?"
Ми займаємося заправкою картріджів вже багато років і у своїй роботі використовуємо тільки перевірені тонери і запчастини для картріджів, які пройшли випробування "часом". .Для заправки використовується тонер спеціально призначений для цього виду картріджа виробництва відомих торгових марок. Наприклад: Static Control, Mitsubishi, Imaging Product Manufacturing (IPM), Katun, Trend Toner Imaging Inc. (TTI) та інші.
Більшість картріджів заправляються тонером Static Control, виробництва США. Цей тонер на 95-99% відтворює склад оригінальних тонерів і відповідають цьому типу картріджів, не порушує його фізичних властивостей і дозволяє отримати високу якість друку. В деяких випадках ми дійсно використовуємо китайський тонер. Не все китайське означає погане, як у випадку з тонером TTI. Trend Toner Imaging Inc. (TTI) (Тайвань) - перший незалежний виробник тонера в Тайвані. Компанія була заснована в 1990 році. TTI має одне з самих передових виробничих баз. Обсяг виробництва складає приблизно 1500-2000 тонн тонера в рік.
Наші майстри мають великий досвід заправки картриджів на виїзді. Хлопці проводять роботи дуже акуратно і після себе обов'язково прибирають виділене робоче місце. Вам нема про що турбуватися.
Все дуже просто! Термін служби у нинішньому фотобарабану в новому оригінальному картриджі розроблений таким чином, що його ресурсу вистачає, як правило, на один цикл друку з невеличким запасом. А все це, тому що існує висока конкуренція виробника та СЦ які займаються заправкою картриджів. У зв'язку з цим, виробники не сидять склавши руки.
Увага! Важливо розуміти та поділяти, що це застосовано, тільки до тих моделей, де фотобарабан знаходиться у складі "суцільного картриджа". Якщо фотобарабан знаходиться в драм-картриджі, то на сьогодні (17.08.2022) міняти його, як правило, нема потреби. Принаймні, ніким ще не було зафіксовано випадків помітного зниження якості при першій заправці тонер туби або тонер картриджа, де використовується роздільна технологія.