Оплата за безготівковим розрахунком

01.11.2016

Оплата за безготівковим розрахункомШановні клієнти, партнери і просто відвідувачі сайту!

Один із видів розрахунку за наші послуги є безготівковий. Всі, хто вже співпрацював з нами знають, що ми довіряємо нашим клієнтам і цінуємо кожного, тому працюємо "за замовчуванням" на умовах післяплати (тобто ми виконуємо роботу, після чого виставляємо рахунок, який необхідно сплатити протягом трьох - п'яти робочих днів). Така форма оплати зручна в першу чергу нашим клієнтам і ми не маємо наміру від неї відмовлятися.

Більш того, для клієнтів, які вчасно сплачують надані їм послуги, будуть заохочуватися індивідуально додатковими бонусами і знижками.

На жаль, є й недобросовісні клієнти, які в силу різних причин затягують або не сплачують вже виконану роботу у встановлені терміни. В даному випадку ми залишаємо за собою право:

  •  змінювати суму рахунку відповідно до ринкових коливаннь;

  •  анулювати всі накопичені знижки і бонуси;

  •  поточні акції не поширюються на боржників;

  •  реакція на виклик майстра буде здійснюватися без будь-яких пріоритетів;

  •  відмовляти в наданні наших послуг до погашення заборгованості.

 

Як скористатися вашими послугами на умовах післяплати?

 1. Залиште заявку на необхідну послугу оператору по одному з наших контактних номерів. 

2. Виконавши роботу (заправка картриджа / відновлення картриджа / ремонт принтера) майстер бере реквізити замовника для того, щоб виставити рахунок, а саме:

  •  юридична назва компанії;

  • електронна адреса;

  • контактний номер телефону;

  • поштова адреса.

3. Бухгалтерія виставить рахунок і вишле його на електронну адресу компанії для оплати клієнтом протягом трьох - п'яти робочих днів.

4. Оригінал рахунку та акт виконаних робіт у двох примірниках з печатками відправляються на фактичну поштову адресу клієнта.

5. Замовник повертає один підписаний примірник акта виконаних робіт зі своєю печаткою на нашу поштову адресу.